SMS advertising - o metodă de promovare care ia amploare în trendurile de marketing
SMS advertising este o metodă excelentă prin care îți poți promova produsele sau serviciile prin SMS-uri trimise abonaților unui operator de telefonie mobilă pentru care există un acord prestabilit de marketing. Se pot trimite oferte, promoții, concursuri sau orice alt tip de informație folosind serviciul de SMS bulk, cu scopul de a atinge notorietatea de brand. Este o metodă foarte bună de a ajunge la audiența potrivită, direct pe telefonul mobil.
SMS advertising poate fi folosit în orice tip industrie. Cele mai mari brand-uri din industrii precum fashion, retail, restaurante, entertainment sau chiar al educației folosesc deja această modalitate de promovare, creând campanii care atrag atenția utilizatorilor și duc la creșterea ROI (return of investment).
Conform studiilor, rata de citire a unui SMS este de peste 95%, în primele 3 minute. Astfel, poți fi sigur că informația a ajuns la utilizatorul vizat și că este atent la mesajul transmis. In pluis, până și rata de conversie este cu mult mai mare decât în cazul altor tipuri de canale de comunicare, iar cupoanele sau codurile de reduceri, de exemplu, sunt revendicate într-un număr mai mare.
Ca metoda SMS advertising să ajungă profitabilă, fiecare mesaj transmis trebuie gândit și pus în aplicare astfel încât să conteze. Relevanța mesajului transmis pentru audiență este un factor foarte important de luat în calcul. Mesajul trebuie să conțină informații utile și actualizate, astfel încât, cititorului să îi fie atrasă atenția în mod instant.
Campaniile prin SMS au un timp redus de punere în practică, iar mesajul poate fi comunicat prin metoda bulk (text + imagini/ single image/ carusel + videouri). De asemenea, SMS-urile pot fi transmise atât prin “push notification” sau prin geolocalizare în funcție de locația în timp real a consumatorului).
Mesajul prin sms advertising depinde de "timing". Acesta trebuie programat să ajungă la utilizatori în momentul și la timpul potrivit, sau în intervalul orar în care aceștia sunt predispuși să interacționeze.
Publicitatea prin SMS este esențială în orice strategie de marketing, iar noi o recomandăm (și implementăm cu succes) clienților noștri. Înainte de orice trebuie să fii bine informat, așa că dacă ai nelămuriri în privința acestui tip de promovare, contactează-ne și hai să stabilim o discuție menită să îți ofere informații relevante și personalizate, în funcție de tipul afaceii tale.